کاشت مو اقساطی | کاشت ابرو اقساطی

در این مقاله در ابتدا به چرایی پرداخت اقساطی می‌پردازیم، پس از آن اشاره می‌نماییم چه مراکز و کلینیک‌هایی کاشت مو و کاشت ابرو اقساطی انجام می‌دهند و نهایتا به تفاوت‌های مربوط به شرایط پرداخت اقساط در کاشت مو، کاشت ابرو و اسکالپ سر می‌پردازیم.

چرا پرداخت اقساطی؟ در ابتدا به این مطلب اشاره کرد که اساسا پرداخت اقساطی چرا به وجود آمده است و چه مزایایی دارد؟

پاسخ این سوال را این‌طور می‌توان گفت: در جامعه بشری در برخی از موارد نیاز به یک کالا یا خدمت بسیار حیاتی و یا بسیار فوری‌تر از آن می‌باشد که مشتری بتواند تا پس‌انداز وجه کامل آن صبر کند اما از طرفی اطمینان دارد که بعد از گذشت یک بازه زمانی معقول توانایی پرداخت وجه کالا یا خدمت مذکور را دارا خواهد بود. در تاریخ بشر اولین بار مبادله اقساط یا خرید نسیه به زمانی برمی‌گردد که کشاورزان به کالا و خدماتی نیاز فوری داشتند که طی توافقی وجه آن را بعدا به‌صورت پول یا بخشی از محصول خود، پس از برداشت یا درو محصول پرداخت می‌نمودند.

کاشت مو اقساطی در اصفهان

 

بهتر است در چه مراکز و کلینیک‌هایی کاشت مو و کاشت ابروی اقساطی انجام دهیم؟

چه چیزهایی باعث می‌شود که کاشت مو و کاشت ابرو که جز خدمات لوکس حساب می‌شوند به‌صورت اقساطی تسویه‌حساب گردند؟ اصولا کالاها یا خدمات لوکس، مواردی نیستند که به‌صورت نسیه یا اقساط ارائه شوند ولی در مورد کاشت مو یا کاشت ابرو در برخی موارد به دلیل این که بازه زمانی مناسب جهت کاشت حال چه از لحاظ فصل مناسب و چه از لحاظ دریافت مرخصی و استراحت در منزل و یا در پیش بودم مراسم خاص، ممکن است تا زمان تکمیل وجه کاشت با پس‌انداز از دست رود شرایط پرداخت اقساطی به دنیای کاشت مو و کاشت ابرو وارد شده است. همچنین در ایران با توجه به تورم بالا و نوسانات دائمی نرخ ارز و به تبع آن تغییر قیمت اقلام و مواد مصرفی تمایل روزافزونی جهت انجام هرچه سریع‌تر کاشت مو و کاشت ابرو به‌محض اخذ تصمیم و پیدا کردن بهترین پزشک متخصص کاشت و یا بهترین مرکز کاشت مو و کاشت ابرو، به چشم می‌خورد.

اما برخی از کلینیک‌ها نیز متاسفانه از حربه کاشت مو و کاشت ابروی اقساطی جهت تبلیغات و جذب بیمار بیشتر بهره می‌برند البته با کمی دقت در نوع پرداخت اقساط و شرایطی که کلینیک‌ها جهت پرداخت شرایطی وضع می‌نمایند به راحتی می توان دریافت که کجا پرداخت اقساطی که انجام می‌پذیرد جهت تبلیغات و جذب بیماران با بضاعت کم است و کجا پرداخت اقساط جهت رفاه حال مراجعینی است که به دلیل برخی از شرایط تصمیم فورس ماژور برای انجام عمل کاشت مو یا ابرو دارند.

در دسته اول شرایط پرداخت اقساط بسیار بلندمدت می‌باشد، مبلغ کلی عمل پایین‌تر از حد معمول و بین نرخ پرداخت نقدی و شرایط اقساط هیچ تفاوتی وجود ندارد یا این که اقساط با بهره محاسبه می‌گردند، همچنین اعتبار چک‌های پرداختی چندان در این مراکز مهم نبوده و شرایط خاصی برای چک‌ها در نظر نمی‌گیرند، ناگفته پیداست که چنین مراکزی قطعا از کیفیت کار خواهند کاست تا چنین شرایطی توجیه اقتصادی پیدا کند. در عوض در مراکز دسته دوم اقساط بسیار کوتاه‌مدت است چرا که با توجه به شرایط اقتصادی ناپایدار قیمت تجهیزات مصرفی با کیفیت به‌سرعت تغییر خواهد یافت و چون اجناس مرغوب اکثرا به‌صورت نقدی تسویه‌حساب می‌گردند دریافت اقساط بلندمدت از بیماران بسیار نامعقول به نظر می‌رسد، این مراکز با توجه به هزینه‌های ثابت بالا مخصوصا هزینه‌های پرسنلی مربوط به پرسنل باتجربه و کارآزموده قطعا بخش اعظم هزینه را به‌صورت نقدی در ابتدای کار دریافت می‌نمایند و از دریافت چک‌های نامعتبر خودداری می‌نمایند چرا که هزینه‌های بالایی دارند و باید ریسک عدم پرداخت چک در موعد مقرر را کاهش دهند لذا ممکن است تنها چک‌های کارمندی یا چک بازار با جواز کسب را بپذیرند و نهایتا باید گفت که مراکز معتبر نه تنها به مبالغ اقساط بهره‌ای اضافه نمی‌کنند بلکه جهت پرداخت نقدی به دلیل کاهش این ریسک، مشوق‌هایی از جمله تخفیف نیز در نظر خواهند گرفت.

کاشت ابرو اقساطی در اصفهان

 

شرایط کاشت موی اقساط چیست؟

در مقایسه با کاشت ابرو باید گفت که کاشت موی سر به دلیل هزینه بالاتر توجیه بیشتری جهت پرداخت هزینه به‌صورت اقساطی دارد پس قاعدتا انتظار بخش نقدی کمتر و اقساط کمی طولانی‌تر از کاشت ابروی اقساطی چندان دور از ذهن نخواهد بود. باید گفت مردان بالاخص مردان متاهل همیشه با احتیاط بیشتری دست به خرج مخصوصا برای خود می‌زنند لذا علاقه بیشتر از پرداخت اقساطی در این قشر توجیه دارد.

 

شرایط کاشت ابروی اقساطی چیست؟

کاشت ابرو نسبت به کاشت مو همیشه هزینه کلی پایین‌تری دارد لذا منطقی است که بخش نقدی بالاتر و اقساط بسیار کوتاه‌مدت‌تری داشته باشد، همچنین با توجه به عدم علاقه زنان به پرداخت اقساط و عدم پذیرش ریسک پرداخت اقساطی از سمت آنان بیشتر زنان پس از تامین وجه مثلا از طریق پس‌انداز اقدام به انجام کاشت ابرو می‌نمایند لذا تخفیف پرداخت نقدی نسبت به شرایط پرداخت اقساطی برای آنان بسیار خوشایندتر خواهد بود.

این روزها کاشت ابرو در اصفهان جزء یکی از عمل‌های زیبایی پرطرفدار است و  با توجه به شرایط اقتصادی موجود اکثر مراجعه‌کنندگان عزیز تمایل دارند به صورت اقساطی هزینه کاشت ابرو را پرداخت کنند. برای رفاه حال مراجعه کنندگان عزیز و در نظر گرفتن شرایط موجود اقتصادی در کلینیک تخصصی کاشت ابرو دکتر نوایی امکان پرداخت هزینه‌ کاشت ابرو به صورت اقساط امکان‌پذیر است. جهت اطلاع از شرایط آن می‌توانید با شماره ۰۹۱۰۹۱۰۵۴۸۴ تماس حاصل نمایید تا مشاورین کلینیک شما را در این مورد راهنمایی کنند.

اسکالپ سر اقساطی

 

آیا اسکالپ سر اقساطی است؟

با توجه به این که بخش زیادی از هزینه پرداختی بیمار جهت میکرو اسکالپ، صرف هزینه رنگ‌های با کیفیت و مواد مصرفی اسکالپ مو می‌گردد چنانچه این مواد از نوع مرغوب و با کیفیت باشد دریافت اقساطی هزینه اسکالپ سر را توجیه نمی‌نماید.

 

در پایان باید گفت: شرایط اقساط به‌صورت فوق‌الذکر چنانچه با کاهش کیفیت عمل یا مواد مصرفی همراه نباشد می‌تواند تا حدودی در برنامه‌ریزی بهتر بیمار برای انجام عمل کاشت مو و کاشت ابرو کمک‌کننده باشد اگرچه از تمام کلینیک‌های معتبر انتظار تعریف شرایط اقساط برای بیماران را نمی‌توان داشت اما کلینیک‌های معتبر علیرغم هزینه‌های بالای خود چنانچه از بنیه مالی قوی‌ای بهره‌مند باشند می‌توانند تا حدودی شرایط اقساط محدودی را برای مراجعین خود در نظر گیرند.